Vecka 28(27+1)

Ny vecka igen. Har haft rejält ont av både foglossning och onda sammandragningar i helgen och varit rejält ledsen. Känns som att den här graviditeten inte har varit vare sig särskilt enkel eller smidig. Inte mycket av det jag vill göra har blivit gjort, och om det fortsätter så här så känns det inte troligt att det kommer bli gjort heller.
 
Men. Nu har jag iaf styrt upp lite i skolan så att jag inte behöver komma dit så himla mycket. Jag har insett att med rådande omständigheter är det lite för mycket begärt att promenera till skolan varje dag, jag får vara tacksam om jag kan klara av att sköta mig själv här hemma. Så för att minska stressen för både mig och Trollet har jag försökt planera om lite så att vi ska kunna vara i stillhet så mycket som möjligt och så får vi se vad barnmorskan säger på fredag.
 
På onsdag är det dags att träffa MVC-psykologen igen, på torsdag har jag möte med en lärare för att planera mitt terminsupplägg, på fredag har jag tid hos barnmorskan och nästa onsdag har vi tid på KLARA-mottagningen. Många tider är det, men samtidigt skönt att stödet finns.
 
Nu borde jag helt klart ta tag i pluggandet, har prov i naturkunskap imorgon och skulle behöva läsa ganska mycket mer än jag gjort hittills. Så. På återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0