Vinmässa

Jomenvisst, så är det. Igår var jag, som gravid, på vin- och delikatessmässa. Mycket trevligt. Inte så jättemycket för mig att smaka eftersom mycket av delikatesserna var baserade på griskött, som jag ju inte äter eller hade förstörts med citrus eller helt enkelt tillhörde den kategorin av mat som just nu bara vänder sig i magen och vill komma upp igen. Eller så var det alkohol, som jag nu då inte dricker, men biljetterna var ju bokade och betalda innan vi förstod att jag är gravid. Men maken och vännerna som var med smakade tills de var smått berusade, och sen kom det så mycket folk så man inte kunde röra sig och vi kände oss nöjda och glada och drog oss hemåt.
 
Idag, städning och pluggande. Kommer nog bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0