Vecka 8(7+0)

Illamåendet har nått nya höjder, och oförmögen att göra något över huvud taget skickade jag maken till apoteket efter postafen. Nu känner jag att tankeverksamheten så smått börjar fungera igen, iaf tillräckligt mycket för att jag skulle klara av att blogga lite och ringa några samtal inför helgens jobb. Riktigt skönt att fått det avklarat också, slipper jag stressa över det imorgon. Däremot måsta jag verkligen ta mig till biblioteket imorgon för att läsa på om franska revolutionen, för på måndag ska arbetet vara inlämnat. Än så länge har jag ett prov i historia och en inlämningsuppgift i samhällskunskapen som ligger och släpar efter, men om nu postafenet ska hjälpa mot illamåendet så kanske jag kan klara av att fungera och komma ikapp igen. Det skulle vara riktigt skönt. Dessutom så kanske jag kan klara av att hålla mig i fas med matten och företagsekonomin om jag får lov att tänka på något annat än att inte kräkas.
 
Nu, strax läggdags och det ska bli väldigt skönt. Jag lovar, läggdags är helt klart bästa stunden på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0