Stress, trötthet och illamående

Måste idag berätta för en av mina lärare a jag är nygravid. Idag på morgonen har vi seminarie, och det paper jag skickade in inför det är direkt undermåligt. För att känna att jag inte bara försöker smita undan så tänkte jag förklara för henne varför, för den veckan som varit nu har jag verkligen inte gjort mitt bästa i skolan, vilket kanske är förståeligt. Jag hoppas att hon tar det på rätt sätt och inte tycker att jag använder mig av det som en undanflykt... Kanske kan lite av stressen över att inte orka just nu avta..
 
När jag vaknade idag så slog jag upp ögonen och tänkte att det verkara varaa en bra morgon. Sen vände jag på mig. Illamåendet är nog värre idag. Känns ju...tryggt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0