Senaste budet

Har idag först pratat med barnmorskan som ine ville gissa på något, eftersom blödningen avstannat igen, utan tyckte att jag skulle prata med gyn och se om det fanns möjlighet att få boka in ett tidigt ultraljud nästa vecka. Så jag ringde till gyn. De trodde att jag INTE fått missfall, iaf inte än, utan fortsatt är gravid, såtillvida att blödningen inte startar igen och ökar till nivå för missfall, för isf är det över även den här gången. Så för tillfället ber jag till Gud, hoppas, önskar och bönfaller trollet om att stanna kvar. Ibland är det innerligt skönt att ha en tro att vända sig till, och just nu känns den viktigare än någonsin. Vännen (som är en av få som vet) messade att hon bad för oss, och jag kan bara säga tack. Alla stödböner är välkomna, eftersom jag inte kan be mer än 24 timmar/dygn. Dessutom, ju fler som ber, desto större sanolikhet för bönesvar. Tror jag. Hoppas jag. Önskar jag.
 
Snälla trollet, stanna kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0