Roligt, förhoppningar och missmodighet

Var i helgen iväg på något av det roligaste som jag någonsin varit med om. Mary Kays seminarie. För sån är jag, fristående hudvårdskonsult för Mary Kay. Helt otroligt fantastiskt kul, precis som jag visste att det skulle vara.
 
Det var roligheten det. Förhoppningen ligger i att vi ska iväg och kolla på en lägenhet i eftermiddag. Visserligen en lägenhet som vi nog tycker känns lite i dyraste laget. men ändå en lägenhet i ett trevligt hus och mysigt område, så vi får se vad det blir av det.
 
Missmodigheten då? undrar ni kanske nu. Jo, den består av att jag nu har en vecka kvar tills min mens ska dyka upp, och jag har en stark övertygelse om att den kommer göra det också, hur gärna jag än skulle önska att den uteblev. Men med tanke på att jag idag känner mig trött, ledsen och ofokuserad med lätta tendenser att bli sur för ingenting, mao har typiska PMS-besvär, så känns inte som hoppet för att vi skulle ha blivit gravida den här gången särskilt stort.
 
Dags att göra sig iordning för att göra lite skolarbete och sen kolla lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0