Postafen

För den som undrar hur postafen fungerar på mig ska jag berätta det nu. Det är inte en medicin som gör det jag önskar, tar bort illamåendet, eventuellt kanske det minskas något men det kan jag inte riktigt veta eftersom jag inte vet hur jag hade mått utan. Däremot gör den en så himla trött att det är nästintill omöjligt att hålla sig vaken, och så länge jag sover kräks jag ju inte iaf. Så på det viset har den ju en effekt, även om det inte är precis det jag önskade. Nu har jag vaknat (för andra gången) och måste försöka få i mig något innan jag mår alldeles för illa (också det för andra gången idag). Idag väntar först ett barndop och sen ska vi till systra min och umgås ikväll.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0