Överanalyserar lite kanske?

Tror att jag är expert på att analysera allt jag upplever just nu. Varje gång det gör lite ont i magen så reagerar jag. För det kan ju vara vilket som. Det kan vara trollet som bygger ut, men det kan också vara trollet som flyttar ut. Dock upplever jag att det är mindre tecken på småblödningar än det varit på flera dagar, vilket väl är bra? Eller? I vilket fall så länge det inte börjar blöda igen tänker jag att alla tecken är bra. Varje liten mol i magen måste väl tyda på att trollet inte flyttat ut ännu tänker jag. Likadant tänker jag med mina små vågor av illamående, de borde ju tyda på att trollet bor kvar, för när vi fick missfallet sist så slutade jag ju relativt snabbt att må illa.
 
Hoppet är det sista som överger människan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0