Oron fortsätter

Är nog nästan mer orolig idag, de bruna flytningaran känns som att de snarare har tilltagit än avtagit, och jag oroar mig för att vi kommer förlora trollet innan hen ens har hunnit flytta in ordentligt, precis som förra gången. På den positiva sidan har vi att jag var tvungen att rusa ut från lektionen för att uppsöka närmaste toalett och tillbe den stora porslinsguden. Barnmorskan sa ju att så länge jag forsätter vara illamående är det ett gott tecken, oavsett om jag har bruna flytningar eller inte.
 
Ligger nu i sängen och ska försöka vila lite eftersom jag ska jobba ikväll och jag måste försöka få lite energi innan dess. Inte enkelt att vara glad, positiv och engagerad när man bara längtar till sängen, kylskåpet eller toaletten, men jag måste, annars kan jag lika gärna ge upp med en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0