Obehaglig vana

Verkar som att jag har skaffat mig en helt ny vana. Varje eftermiddag blöder jag en liten skvätt, sen slutar den färska blödningen och  övergår i den klassiska bruna flytningen. Obehagligt och skrämmande varje gång, för vad innebär det? Betyder det att trollet flyttar ut, bit för bit, dag för dag, eller att hen bara skräms lite? Oavsett ser jag gärna att det slutar nu. Om trollet nu tänker flytta ut är det bättre att hen gör det med en gång, då vet vi vad vi har att rätta oss efter. Tänker hen däremot stanna så får hen väldigt gärna sluta upp med att skrämma sina stackars föräldrar. Tänk så oroliga vi kommer vara i fortsättningen när trollet börjar skrämma upp oss redan nu. Fy skäms unge, nu får du börja uppföra dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0