Men vad jag avskyr blod!

Återigen idag, efter ett par dagars blödningsfrihet med bara bruna flytningar, blöder jag en skvätt. Varför envisas trollet med att hålla på såhär och skrämma upp sina supernervösa föräldrar. Hen kommer ju snart få utegångsförbud innan hen är född. Busungen.
 
Har idag varit iväg och jobbat, och frågan är om det är det som är problemet, jag har gjort något om innebär att jag bär mer än e  bomullstuss och varit aktiv. Kan det vara så enkelt som att vanlig enkel aktivitet medför blödningar? Bådar det gott inför fortsättningen eller inte? Känns ju inte särskilt roligt iaf.
 
Imorgon ska vi leka med make up på veckomötet. Jättekul! Iofs tycker jag att det alltid är roligt på våra möten, men med lite gäster på det så blir det ännu roligar. I vilket fall så SKA jag skriva en veckorapport och lämna in, dags att skärpa sig nu.
 
Illamåendet är allt kvar, lika jobbigt som de senaste dagarna, och om jag inte kommer i säng snart kommer det vara ännu besvärligare imorgon, vilket jag inte riktigt har varken tid eller lust med. Så marsch i säng med sig nu lilla koffeinisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0