Lyckan är stor!

 Nu har det hänt, det där jag nästan började misströsta om. Jag har kissat på en sticka som gav mig ett positivt besked. De senaste dagarnas illamående i kombination med den fruktansvärda trötthet jag har känt skulle ju kunnat vara ledtrådar, men det var först när mensen inte dök upp som jag faktiskt blev fundersam, för jag har alltid kunnat räkna med att den kommer som mest två datum efter förra månadens mens, som i det här fallet var 9 augusti. Men stickan har talat, den gav mig två streck och enligt bruksanvisningen betyder det gravid. Så jag googlade lite och fick reda på att jag är vecka 5(4+3) och beräknas till 18 maj. sen hoppas jag lite då på att gå över tiden eftersom min vårtermin slutar 31 maj..men, men... Det löser sig alltid.
 
Nu ska jag fortsätta tvinga i mig lite frukost och sen hoppas på en bra dag i skolan. Många hemlighets glada timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0