Hur länge orkar man vara orolig?

Fortsatt illamående, även om jag hela tiden jämför "är det inte lite mindre än igår, har det släppt lite nu" och är livrädd för att det betyder att vi har förlorat. Även om jag kanske tror att jag mår lite bättre så finns det vissa tecken på att jag har fel, t ex att jag nu verkar ha infört kräkningar i repertoaren förrutom illamåendet. Flytningarna är fortfarande kvar vilket gör mig livrädd, men dessutom tycker jag att jag luktar skunk från underlivet. Jag har tyckte det någon vecka, och när jag sitter i skolan kan jag ibland känna lukten genom byxor och allt. Inte så trevligt. Ska fråga barnmorskan om det på tisdag. 
 
Försöker tvinga i mig lite frukost, och det går sådär. Stoppade i mig ett par kex innan jag gick upp, satt en stund, kräktes, petade i mig ett par kex till och nu har jag lyckats få i mig 2/3 smörgås och lite, lite kaffe. Ska strax iväg på bakluckeloppis med en kompis och kollega och har insett att jag nog måste ha med mig massvis med kex, en vattenflaska och kanske även försöka få med en drickyoghurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0