Avbokad tid och nybokad tid

Idag har jag ringt och avbokat tiden på fertilitetsmottagningen och ringt och bokat en tid hos barnmorskan istället. Väldigt roligt. Men. Idag har jag lite bruna flytningar och oroar mig lite. Barnmorskan sa iofs att det var fullt normalt och så länge jag fortsätter må illa ska jag inte oroa mig. På tisdag morgon ska vi på inskrivningssamtal hos barnmorskan, och maken har fått besked om att han helst ska ta ledigt från jobbet då. Hans kommentar "men jag säger väl att jag ska till tandläkaren då" kändes väldigt efterlängtad ska jag meddela. Den undanflykten har vi länge velat använda oss av utan att kunna, men nu var det dags.
 
Jag gick loss lite igår och köpte tyg som jag ska sy till trollet av. Världens sötaste tyger till vårt högst efterlängtade troll.
 
"Happy, happy! Joy, joy!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0