Jourtid

Efter en större blödning som började igårkväll har jag nu fått en jourtid för att se om trollet bor kvar eller inte. Även om hen skulle vara kvar idag är det ingen garanti för att hen tänker stanna, eftersom både jag och kvinnan jag talade med tror att missfallet nu är på gång.
 
Om det visar sig att blödningen kommer från något annat så skulle det ju vara trevligt, men jag är inte optimistisk längre. Även om jag en stund nästan vågade börja tro. Men tji fick jag. Vi verkar inte vara gjorda för att få några barn till vår familj. Dags att vänta ett år till nästa gång vi ska lyckas bli med missfall eller? Efter tre får vi en utredning, men inte tidigare verkar det som.
 
Hopplöshetskänslan ligger tung i bröstet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0