Ätstört beteende?

Även om jag mår betydligt mycket bättre med postafen än utan så mår jag ännu inte tillräckligt bra för att känna att illamåendet är hanterbart. Efter att ha suttit i skolan på fm och pluggat åkte jag hem med illamåendet krypande tillbaks för att äta lite mat och skriva arbete innan det var dags att gå tillbaka till skolan för en mattelektion. Men jag kom aldrig tillbaks, istället har jag tiilbringat em liggandes för att försöka lindra illamåendet. Jag har dessutom insett att det bara är viss mat som går ner. Proteiner typ kött, fisk och bönor vänder direkt, medan kolhydrater som potatis och vitt bröd fungerar bättre. I em har jag dessutom kombinerat det vita brödet med stora mängder oboy. Ska mina matvanor fortsätta så här, att allt onyttigt går ner men nyttigare saker vänder, så kommer jag snart att rulla fram. Än så länge oroar jag mig inte alltför mycket, mest för att jag är tacksam bara jag får något i mig, och förhoppningsvis ska jag väl må bättre snart. Imorgon ska jag återigen försöka få kontakt med familjeläkaren och se om de har något förslag på lösning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0