Vecka 16 (15+0)

Tiden bara flyger iväg, kanske beroende på att jag just nu är så himla stressad och har lite för mycket att göra. Därav att jag inte heller hinner/orkar skriva så ofta som jag skulle vilja. Den senaste veckan känns det som att magen fullkomligt exploderat och tar massa plats som jag inte har upplevt tidigare. På yogan i går tog den emot flera gånger i rörelser som jag kunnat så sent som veckan innan.
 
Kämpar som sjutton för att inte sjunka totalt just nu. Är så himla trött att jag bara längtar tills terminen tar slut och jag får vila ett par veckor, men innan dess har jag massa arbeten som ligger och väntar på att bli färdiga och inskickade. Alldeles för många och fler blir det hela tiden känns det som. I måndags skulle jag haft en debatt, men eftersom jag och maken båda låg dåliga så måste jag nu istället skicka in en skriftlig redovisning. Lite jobbigt eftersom jag nu då ligger efter ännu mer.
 
Men helgen är tänkt att bli vigd till att komma ikapp. Imorgon fm ska jag iväg på utbildning med jobbet, men em och kväll kan jag plugga för fullt eftersom maken ska iväg på julbord med sitt jobb. Jag ska alltså sitta här hemma och vara plugghäst medans han roar sig. Känns ju bra.
 
Nu ska jag krypa i säng, blir en relativt tidig morgon imorgon med och jag är helt slut redan nu. Förhoppningsvis blir det en hyfsad morgon och inte med fullt så mycket illamående som jag haft de senaste dagarna. Hoppas kan man ju iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0