MVC-psykolog

Var igår iväg och träffade en psykolog på MVC eftersom jag är lite rädd. Eller jätterädd. Någonstans insåg jag att hela det här äventyret kommer sluta med en förlossning och med tanke på mina erfarenheter så skrämmer det mig mer än jag kan säga. Bara jag tänker på det får jag hjärtklappning och börjar kallsvettas. Förlossningsrädd? Vem? Jag? Nähä! Eller något.
 
Vi enades iaf om att jag skulle försöka glömma bort det ett tag till och inte komma på det förrän framemot januari-februari. Så det försöker jag med. Glömma alltså.
 
Kom dessutom på att jag nog borde försöka få i mig fler mjölkprodukter. Det senaste nu har mina naglar börjat bli alldeles trasiga, håret trillar av och huden är jättetorr. Antagligen för att Trollet ser till att skaffa sig det hen behöver och min kropp blir utan. Tydligen får man dåligt i sig alla näringsämnen man behöver om man lever på potatismos och vitt bröd som jag ju gjort ett tag. Så nu kämpar jag med mjölkprodukter. Jag får väl börja laga mat med dessa produkter i eftersom jag tycker mjölk smakar illa och ost kanske är gott en gång av tio. Köpte iofs hem lite yoghurt med tanken att äta det på eftermiddagarna för att slippa bli hungrig och det är ju en mjölkprodukt.
 
Nu ska jag bege mig iväg till biblioteket och kolla efter information om jämlikhet i löneutvecklingen och kvinnolöner, Spännande? Nja, lindrigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0