Men jag försöker iaf

Mitt liv just nu känns lätt kaotiskt. Inte nog med att skolan tar ungefär all min tid, ovanpå det ska jag ju helst hinna med att sköta mitt jobb litegrand, vara trevlig mot maken och umgås med vänner och familj. Lägger man dessutom till att man lever i ett kartonghav, har så ont i ryggen så att andas börjar kännas ansträngande, borde köpa nya skor pga ovannämnda ryggvärk och dessutom helst av allt bara vill sova så börjar kanske min vardag och bloggfrånvaro klarna.
 
Idag ligger på schemat att göra en eller en och en halv företagsekonomiuppgift och skriva matteprov innan jag ska gå igenom hela min garderob och försöka rensa ut allt som helst inte ska med till nya lägenheten. Med tanke på hur min kropp har förändrats så borde det innebära ca 90% av allt som finns där eftersom jag har extremt lite kläder som passar, men en del av dem tänker jag lägga i låda til efter graviditeten. Inte stort lönt att försöka använde dem det närmsta halvåret, men senare kanske jag kan komma i dem igen.
 
Den där företagsekonomin verkar inte gå så bra. Idag har jag hitills undvikit att gå ur sängen i 1½ timme, petat i mig lite frukost i en halvtimme och nu bloggar jag tydligen istället för att göra företagsekonomi. Fortsätter jag så här så kan jag nog sluta fundera på om jag kommer kugga kursen och istället fundera på när lärare skriver ut mig.
 
Så särr igång och plugga nu då! Ja chefen, ska bli. Hejdå du vänligt sinnade blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0