Förtidsbloggar lite

I helgen ska vi hem till min far och fira den mest skånska högtid som finns, mårtensafton. Vi ska äta en rejäl gåsmiddag och hamna i fullständig matkoma efteråt. Och eftersom jag vet det så tänker jag att det är bäst att jag bloggar i förväg, för när jag väl är i matkoma kommer det inte hända, och det inte bara för att jag åker ifrån min dator och isf skulle vara tvungen att blogga från mobilen och jag är skitdålig på att blogga från mobilen. Så vet ni det också.
 
Men iaf. Vi ska äta gås. Och äppelkaka. Och maken ska få uppleva sitt livs första gåsamiddag. Yey! Jag har i flera år tänkt att jag skulle vilja bjuda mannens familj på en rejäl gåsmiddag någon gång, men eftersom det dels är ganska dyrt och dels kräver ganska mycket jobb så har det inte blivit av. Om mannnen gillar det så kanske det blir vid ett senare tillfälle.
 
Nu ska vi åka till svärföräldrarna och äta mat. Om man inte är hemma på fars dag kan man få fredagsmiddag istället. Bra grejjor det. Hejdå hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0