40 %

Lite roligt måste jag ju erkänna att jag tyckte det var när jag kollade in gravidappens statistikdel och såg att jag idag har passerat 40 % av graviditeten. 40 % är ju nästan halvvägs, och för att lägga lite extra glädje på räkningen så har vi gjort nästan 16 fulla veckor (vilket kanske de flesta kan räkna ut om man bara lägger lite energi på saken).
 
Imorgon ska jag få redovisat hur senaste matteprovet gått och sedan ska jag fortsätta med min fruktansvärt läskiga företagsekonomi och analysera en nyhet i olika medier. Dessutom skulle jag behöva påbörja inläsningen på min del av grupparbetet i historia och fixa de uppgifter jag ligger efter med i diverse olika ämnen. Det är fasiken konstant stress att plugga på komvux, och den nya skolplanen hjälper inte direkt till. Stress, stress , stress och lite mer stress. Att man dessutom ska hinna andas, sova, äta och umgås med familjen verkar vara totalt överskattade sysselsättningar enligt de kära skolbestämmarmänniskorna.
 
Jag ska iaf gå och försöka sova nu, även om jag är rätt så uppe varv så känner jag att sömnen är välbehövlig, speciellt om jag inte ska vara allt för illamående imorgon utan kunna ta mig iväg till skolan. Så jag bjuder bloggen en god natt och hoppas att vi alla får sova gott när nu det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0