Jag är ikapp

För första gången på flera månader är jag i fas med mitt skolarbete. De där besvärliga uppgifterna som jag hamnade bak med när jag mådde som sämst och i princip kräktes dagarna i ända är äntligen inskickade allihop. Dock får vi se hur bedömningen av den senaste samt min gigantiskt ångestfyllda examinationsuppgift kommer se ut, men det är ett senare problem. Nu är jag i vart fall i fas med allt och har bara slutprovet nästa fredag kvar. Så tills dess tänker jag inte göra särskilt många saker mer än ta det lugnt och fira jul. Idag ska vi iväg till makens bästa vän med familj för att lämna julklappar till barnen och umgås lite. Imorgon blir det avslutning på julklappsinslagningen och packning inför julfirandet och på söndag bär det iväg ner till mamman för julafton på juldagen firar vi hos pappan. Annandagen åker vi sen hem igen, för eftersom jag har ett prov kvar så vill jag gärna komma hem innan, samtidigt som det är rätt skönt att inte vara borta hur länge som helst.
 
Nu ska jag väl göra mig iordning för att åka, har vi tur så orkar jag skriva något mer inspirerande, annars får det här firandet av att äntligen vara i fas räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0