Yoga

Igår gjorde jag något som jag länge har funderat på men inte riktigt vågat. Jag började med yoga. Men eftersom jag har en reuamtisk sjukdom valde jag en mildare variant av yoga som ska va lättare för oss med nedsatt rörlighet och inte en av de tuffare varianterna. Och tror ni inte att det då självklart ska vara en tydligt gravid kvinna med i gruppen. Förbaskade gravidmagar som ska komma och visa upp sig överallt.
 
Nu har vi fått vår tid på fertilitetsmottagningen. 9 oktober, så det är ju inte flera år bort i tiden. Skönt det iaf. Nu ska man ju helst inte tänka mer på saken innan det är dags, men likväl satt jag igår med frågepapprena som ska fyllas i. Jag kände mig allmänt korkad som inte förstod vad de frågade på alla frågorna. Det innebär att jag måste ta en av mina lektionsfria dagar för att gå upp tidigt och ringa för att fråga vad det är de frågar efter för att jag inte förstod frågorna. Eller rättare sagt, vad som inkluderas i olika begrepp.
 
Och skulle kanske döpt bloggen till bitterbloggen, eftersom det är så den används.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0