Hög aktivitets nivå?

Efter en dryg veckas dålig sömn pga reumatismskitsvärken sov jag som en stock inatt. Så till den milda grad att när det var dags att gå upp idag klockan åtta (jag hade ju sovmorgon) ville jag inte det. Så jag snoozade i ca 30 minuter och klev upp närmare halv nio.
 
Sedan dess har jag sett ett avsnitt av lilla huset på prärien och två avsnitt av gilmore girls. Dessutom har jag idiotkollat huruvida paketet med mina böcker ens har blivit registrerat på posten (svar: endast elektronisk förhandsinformation mottagen. Igår kl 17.59), ätit lunch, varit uttråkad och funderat på om det inte är läggdags snart.
 
Efter att ha analyserat alla tecken jag har kunnat komma över, kollat på klockan och letat efter mannen har jag insett att det nog tyvärr verkar vara flera timmar kvar till läggdags, för mannen är inte hemma ännu, solen lyser och klockans timme börjar inte på 20något. Mera kaffe kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0