Första steget taget

Idag har första kontakten med fertilitetsmottagningen tagits och nu är det bara att vänta och fortsätta försöka på egen hand. Tur att det inte är varken obehagligt eller tråkigt att ha bebisverkstad iaf, för då hade det varit jobbigt.
 
Andra saker som är tur är att det är helg. Jag är ganksa jättetrött nu. Efter två veckors dålig sömn och tidiga morgnar är jag på gränsen av vad jag klarar av, men på helgen är det helt ok att sova till klockan nio. Förhoppningsvis ska jag väl få kunna somna på kvällarna och inte behöva sova så länge, men om jag nu behöver så får jag.
 
Idag är det lektionsfritt för mig så jag sitter och försöker plugga på min distanskurs. Inte det lättaste när huvudet verkar vara fyllt av bomull och hjärnan har emigrerat till Kanada. Eller något.
 
Mer kaffe, plugg och i eftermiddag lägenhetskollande.
 
Toodeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0