Det var ju det jag INTE skulle göra...

Jag startade den här bloggen för att jag skulle ha en plats att gnälla, klaga och vara sur och bitter på. I hemlighet. Och det kanske jag fortsätter med. Men det jag inte skulle göra var att sitta och lipa i kompisens bil när vi var på väg på veckomöte. Precis det jag gjorde igår.
 
Idag fick jag iaf sovmorgon. Den obligatoriska närvaron ändrades igen till "Ok, du var ju på samma intro förra året" så jag blev ledig från skolan idag. Positivt. Ännu mer positivt var det att jag fick beskedet att kvinnan som har försett familjehemssystemet med 6 barn redan trots allt inte var gravid igen, hon hade bara sagt det för att hennes öldsta dotter inte ville gå ut med sin graviditet ännu. Nu syns det tydligen på dottern så hon kunde dra tillbaks sitt graviditetsbeslut. Himla skönt.
 
Det innebär att jag iaf slipper vara bitter över att hon får barn och inte jag. Alltid något. På fredag SKA jag ta kontakt med fertilitetscentrum, antingen jag vill eller inte. Då är jag helt schemafri och ska bara ägna mig åt hemstudier, så det torde fungera. Men usch så jobbigt det känns just nu...
 
Annars idag? Ordna och strukturera upp mitt jobbande med hudvården. Måste få lite ordning för hösten, att inte ha någon aning om något alls känns inte som lösningen på allt. Nej, fram för mer ordning.
 
Toodeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0