Bitterf'''a nr1

Känns som att det är jag det. Iaf lite. I alla min andra sammanhang i livet försöker jag vara öppen och tänka positivt, men här, på min bitterblogg, tänker jag absolut inte vara det. Här tänker jag vara precis så bitter, arg, sur och ledsen som jag ibland är.
 
Idag när jag kommer till skolan sitter jag lite och pratar med en kompis. När jag tittar upp hamnar mina ögon rakt på en jättefin gravidmage. Kompisen ser väl min blick och skrattar åt mig och säger "om blickar kunde döda". Hon skulle bara vetat vad jag tänkte. Jag tänkte på programmet på TV igår när en kvinna attackerade en annan kvinna och försökte skära ut och ta det ofödda barnet...
 
Jag kan iofs lova att jag inte tänker bli fullt så knäpp, men ändå känns det ibland som att hela världen kan få barn utom jag.
 
Imorgon ska jag ringa till fertilitetsmottagningen. Känns ju positivt att ha nedräkning till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0